اصلی ترین هدف شرکت بعد از رضایت خداوند متعال، ارزش آفرینی، ارائه خدمات صادقانه و کسب رضایت مشتریان و جامعه می باشد که در انجام این مهم تمامی سعی و تلاش خود را خواهیم نمود.
رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است، لذا در هنگام ارائه خدمات به این ویژگی پایبندیم.
اعضای شرکت بعنوان ارزشمندترین منابع به حساب می آیند و پندار، رفتار و کردار آنها در مراجعین اثرگذار می باشد.
مطمئنا موفقیت مادی شرکت مورد توجه است ولی آن را وسیله ای برای تامین هدفی گسترده تر که ارائه خدمت مناسب است، میدانیم.
ما همواره با حفظ هویت سازمانی خود، ارزش های ذیل را بعنوان هدایتگر در ارائه خدمات مطلوب و صحیح به ارباب رجوع پیش رو قرار می دهیم:
وقت شناسی، وظیفه شناسی، نظم، آراستگی، راز داری، صداقت در گفتار و کردار و آمادگی برای ارائه خدمت به ارباب رجوع را از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت می دانیم.
رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف را در جریان امور و فعالیت ها با هدف حفظ کرامت انسانی مردم، مراجعان و یا کارکنان شرکت بر خود واجب می دانیم.
در هر شرایط به اصول اخلاقی و صفات معنوی پایبندیم.
فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از بستر های تعالی خود و شرکت می دانیم.
صیانت از منابع انرژی و محیط زیست با رعایت استانداردهای زیست محیطی برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد.
ایمنی و سلامت همکاران و مردم را در انجام وظایف و فعالیتهای سازمانی در اولویت اول قرار می دهیم.
این باورها و ارزش های اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ای است که ما با ارباب رجوع برقرار می کنیم.