صفحه اصلي > الزامات قانونی > بیانیه توافق سطح خدمات > توافقنامه سطح خدمت تغییر نام 
 

 

توافقنامه سطح خدمت " تغییر نام"

1.      مقدمه

مشترکین می توانند درخواست مربوط به تغییر نام اشتراک خود را به شکل غیرحضوری ارایه دهند.

بازبینی در این توافقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین انجام خواهد پذیرفت.

 

2.      هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، کیفیت تحویل خدمت " تغییر نام" برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان در صنعت برق کشور در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

 

3.      مسئولیت­

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان به استناد برنامه پنجم ، برنامه ششم ، نقشه راه توسعه دولت الکترونیك و ...دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست های شرکت توانیر-وزارت نیرو در حوزه مدیریتهای دوازده‌گانه خرم‌آباد ۱، خرم‌آباد ۲، بروجرد ۱، بروجرد ۲، دورود، الیگودرز، کوهدشت، دلفان، ازنا، سلسله، پلدختر، دوره چگنی می باشد.

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید:

 1.تكميل فرم و ارايه به دفتر

2.تاييد فرم توسط دفتر

3.بررسي وضعيت مالكيت اشتراك و انجام تسويه بدهي

4.دريافت كد پيگيري

5.انجام بررسي فنی لازم از جمله آزمايش كنتور توسط شركت توزیع و اعلام شرايط فني و مالي به مشترك از طريق دفتر

6.واريز هزينه در صورت موافقت مشترك با شرايط اعلامي

 7.تاييد فيش وايزي توسط شركت توزيع

8.تغيير نام انشعاب توسط شركت توزيع

 

4.      تعهدات متقابل خدمت­گیرنده و دستگاه اجرایی

متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ پست/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.

در صورتیکه پس از پرداخت هزینه­های این خدمت و تکمیل فرم­ها و تحویل آن­ها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر که 4  روز کاری می­باشد مجوز خود را دریافت نماید، سازمان به ازاء هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل 0 ریال به متقاضی پرداخت نماید. (با توجه به اساسنامه شرکت، هیچگونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود.)

موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع­رسانی دستگاه" به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراحل اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان­های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در دسترس عموم می باشد.

 

5.      هزینه­ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت برق محاسبه می گردد.

 

6.      دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 29/12/98 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان اعتبار دارد.

 

7.      خاتمه توافقنامه

دریافت این خدمت با تغییر نام و اعلام آن به مشترک خاتمه می یابد.

اقلام اطلاعاتي خروجي •كد پيگيري•فيش هزينه ها•تاريخ بازديد و آزمايش كنتور

 

 

تاریخ بروزرسانی :

1398-3-23